Telefonie

De AHK maakt op alle werkplekken gebruik van telefoontoestellen die de mogelijkheid tot hands free telefoneren hebben en beschikken over een display waarin zichtbaar is door wie u gebeld wordt. Daarnaast is het eenvoudig om bijvoorbeeld nummers en doorschakelingen voor te programmeren, en ook hoeven er geen lastige zaken te worden geprogrammeerd voor voicemail.

Het basisgebruik van de toestellen is in principe zo eenvoudig dat medewerkers er met behulp van de handleiding mee moeten kunnen werken.

Download de handleidingen

Functionaliteiten
Mochten u specifieke wensen met betrekking tot de telefoniedienstverlening hebben, dan kunt u deze kenbaar maken bij de afdeling ICT.

U kunt denken aan de volgende mogelijkheden:

  • u wilt graag een mogelijkheid op het eigen toestel om het toestel van een collega met één druk op de knop te kunnen beantwoorden zonder naar het toestel te moeten lopen (call pickup);
  • u wilt meerdere toestellen over laten gaan als één bepaald nummer wordt gekozen (groepsfunctie);
  • u wilt gebruikmaken van voicemail (hetzij voor een groep/secretariaat, hetzij persoonlijk)
  • u wilt de mogelijkheid om een tekst of keuzemenu te laten horen, en met de invoer gesprekken te kunnen distribueren naar verschillende toestellen (IVR);
  • u wilt onbeantwoorde gesprekken op een toestel niet laten terugvallen naar de receptie maar doorschakelen naar een toestel van een collega;
  • u wilt op andere locaties binnen het eigen pand of binnen de AHK bereikbaar zijn en het eigen toestel kunnen bedienen (free-seating: bereikbaar op één nummer op meerdere locaties);
  • u wilt een extra toetsenblok aan het toestel om toestellen van collega’s in de gaten te houden en direct over te kunnen nemen (in principe voor secretariaten die meer dan vier toestellen moeten kunnen monitoren).

Maak uw wensen kenbaar aan de afdeling ICT via helpdesk@ahk.nl.

Delen